Post by matchlasaslifizz on Feb 12, 2022 8:17:24 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Art of War 3:RTS strategiapeli ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Art of War 3:RTS strategiapeli IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ monien resurssien hakkerointi ▞▞▞
▞▞▞ Art of War 3:RTS strategiapeli 2022 version ▞▞▞
On jännittävämpää, jos lisäät luomishuoneen tai aulan pelataksesi ystävieni kanssa. Odotan sitä innolla.
Art Of War 3:เกมกลยุทธ์ทางทหาร ยุทธศาสตร์ vya
Ensin, kun oli avattu kaikki rakennukset ja riittävä määrä yksiköitä taisteltavaksi, selvisi, että yksi taistelu voi kestää tunteja. Valitettavasti minulla ei ole yhtään aikaa hukattavaksi yhteen taisteluun. Toiseksi, jos otat tämän pelin vakavasti ja nostit sijoituksesi, kohtaat $-pelaajat, jotka ovat kehittäneet kaiken, mikä johtaa täysin epäreiluihin olosuhteisiin erityisesti strategiaan perustuvassa pelissä!! Jos aika ja epäoikeudenmukaiset olosuhteet eivät häiritse sinua, nauti!
Tämä peli on erittäin hauska ja konsepti on loistava. Olen tason 17 pelaaja, joka on sijoittanut satoja dollareita AOW3:een. Päivityspuu ja kustannukset ovat aivan liian korkeat. Päivitysaika EI KOSKAAN saa ylittää kolmea päivää minkään tuotteen osalta edes edistyneillä tasoilla. Vaaditaan satoja päivityksiä, jotka tulevat eksponentiaalisesti kalliimmaksi ajan/luottojen suhteen. Taitokortit, yksikön päivitykset ja nyt sankarit... se on liikaa. GG olet menettämässä luottamusta. Harkitse tilausmallia, jossa on yhtä paljon päivityksiä sijoitusta kohden.
Yksi parhaista koskaan tehdyistä peleistä, mutta valitukseni on, että moninpelitilassa ei ole taisteluvalmiita strategiaa tai joukkojen pikatilausvaihtoehtoa. Myös tuotantoaika kestää tavallista pidempään. Tarvitsemme paljon nopeampaa joukkojen ja tankkien ilmalaivojen tuotantoa jne. .jotta meillä pitäisi olla enemmän aikaa taistelukentällä.jossain vaiheessa online-otteluiden suorittamiseen kuluu 4 tuntia.siten lisää vauhtia heidän liikkuessaan.lisää myös uusia karttoja ja tehtäviä.
On hyvä antaa 6 sankaria tässä uudessa päivityksessä peliisi, mutta olet päivittänyt joka ajoneuvoon ja rakennukseen, emme ole siitä iloisia, olemme pieniä pelaajia,
Gears-pelit😠...olen huomannut tämän päivityksen jälkeen, että peli kestää ikuisuuden, kun etsit vihollista PvP-taisteluissa...😤😡Tämä on niin ärsyttävää...korjaa tämä pian...tai minun on poista peli äläkä koskaan lataa sitä😡 Tbh olen niin ärtynyt...
Erittäin kallis.....parempi ennen päivitystä...keskittyy vain rahaan...
Tämän sovelluksen asennuksen jälkeen..kun avaan sen ..onnistuneen latauksen jälkeen se kysyy tallennustilan käyttölupaa ja sen jälkeen kun annetaan ..latausympyrä alkaa pyöriä pelien äänitaustalla eikä mitään näy.. Kerran sadasta kokeile avautuu toistamaan...snd sitten takaisin, että latausympyrä tulee näkyviin. Ei ole ping-ongelmaa, ei verkon nopeusongelmaa ei mitään ..Palvelin onnistuu!!! Kehittäjä korjaa tämä ongelma #Intian #subcontinent_users. Taas tämä ongelma on alkanut (.sic)
Hieno peli, ainoa ongelma on, että kehittäjä suosii tarkoituksella toista puolta enemmän kuin toista, joten jos pelaat vastustusta, häviät melko paljon, ellet maksa vain siitä, että he asettavat sinut suurempia rivejä vastaan, joten häviät ja maksat enemmän. Jos pelaat konfederaatiossa, kyllästyt melko paljon, koska sinun tarvitsee vain lähettää jalkaväki roskapostiksi ja vetäytyä, kun he tuhoavat vastustajasi täysin häviämättä. Kyllä, he tasapainottavat peliä tarkoituksella, jotta et koskaan ymmärrä, mitä he tekevät, ja se on 👎
Mahtava peli! Tässä pelissä oli niin paljon potentiaalia, mutta siitä tulee nopeasti maksullinen peli, ja jokainen tekemäsi toiminta vie sinut korkeampaan luokkaan, jossa vastustajat ostavat päivityksiä ja lisäyksiä, jotta et voi olla reilussa taistelussa. Lopulta se on vain tylsää, koska voitat tai häviät vain sen perusteella, kuinka paljon vastustajasi on päivittänyt asioita, joissa on 7 päivän odotusajastimet, tai jos he ostavat lisävoimia.
Art of War 3: RTS Estratégia Estratégia ywxg
Ehdottomasti palkka voittaa peli. Jos et pysty käyttämään monia tehosteita jokaisessa taistelussa, et pysty ylläpitämään hyvää voitto/tappio-suhdetta. On voitu naurettavalla tavalla, kuten ihmiset käyttävät suuria ja kalliita tehosteita alussa tai voittaakseen. resurssit nopeasti.En voi käyttää dollaria taisteluun.asennuksen poistaminen, mikä on sääli, koska peli on hyvä.Suosittelen, että teet taistelutilan, jossa tehosteet ovat POIS PÄÄLTÄ. PÄIVITYS - te olette tiheitä.aa ja viimeisin päivitys tuhosi pelin perusteellisesti .
Pelaajat, joita vastaan kohtaat, näyttävät aina olevan kokeneempia kuin nykyinen tasonsa, ja muiden pelimuotojen avaamiseen vaadittava sijoitus on kuin mahdotonta saavuttaa, koska muut pelaajat joko maksavat voitosta tai ovat paljon kokeneempia kuin sinä.
Se on hieno peli, pidän todella tavasta, jolla he soveltavat tätä rts-konseptia
Art of War 3:RTS strategy game Strategy xspc
Hyvä peli, jota kannattaa pelata. Mutta päivittäinen palkitseminen on liian alhainen. Jos voit määrittää palkintopohjan pelaajatasoille, esim. tason yksi pelaaja saa 1000 pelirahaa, tason kakkonen pelaaja 2000 pelirahaa ja niin edelleen koko pelin tasoilla, niin peli on vähemmän turhauttavaa pelaajille, jotka ei ole rahaa ostaa paketteja. Palkkio mainosten katsomisesta on jälleen liian pieni, ja sitä on korotettava. Itse asiassa jokaista ilmaista palkintoa pelissä on korotettava.
Uusi sankaripäivitys on pilannut pelin täysin. Kaikki kansallisesta chatista ja yksityisestä chatista valittavat, ettemme halua sankareita tähän peliin, jonka he ihailevat. Pelkästään pelin maksamisesta on tulossa niin pettymys
Kuinka monta bugia tilallisesti pakottaa opas peliin, se on todella huono ja pakottaa minut poistamaan tämän mahtavan pelin, jonka voit tehdä paremmin seuraavassa
Näyttää mukavalta
Suoritan tehtävän 100 % valmiiksi ja se antaa minulle 2 tähteä 3 sijasta.. En tiedä mikä on vialla.. "osta premium-hinta katsoaksesi uusintoja" tämä on naurettavaa.. Rakentaminen ja harjoittelu kestää liian kauan.. Suurin osa aika, odotan, että yksiköt lopettavat harjoittelun pelaamisen sijaan!!
Ainoa asia, josta en pidä, on se, että en voi kirjautua sisään ios-tililläni Androidilla 🙁
Se on erittäin mukava RTS-peli, voitko lisätä offline-tilan pelataksesi tekoälyllä tai lisätä uuden yksikön
Edelleen mahtava peli. Toistaa sitä edelleen tähän asti. En malta odottaa uusia päivityksiä, jotta voin voittaa sen. LOL
ei kynää/kynätukea? ehkä unohdin, mutta eikö se todellakaan tue kynää?
Uusin päivitys on todella huono. Ennen päivitystä käytän noin 50 dollaria kuukaudessa tähän peliin, tilini on maksimissaan noin 90%. Tämän päivityksen jälkeen tilistäni tulee 50%. Jos olet ilmainen pelaaja, ei kannata ladata tätä peliä. Tarvitsemasi luotto on valtava. Itse aion palkallisena pelaajana jättää tämän pelin tai vain pelata ilman palkkaa. Vilpittömästi toivon, että kehittäjä kuuntelee mitä fanit haluavat. Onnea Gear Game.
Pelipäivitykset ovat erittäin vaikeita ja paljon. Päivitys maksaa paljon. Tee päivityksistä hieman yksinkertaisempaa.
Pelasin tätä peliä vuonna 2019, ostin myös monia tarjouksia. Minulla taitaa olla 20k tai enemmän kultaa. Mutta tänään, kun asensin sen uudelleen, menetin edistymiseni. Yritin kirjautua sisään eri Google Play -tilille, mutta silti. Ei edistystä. Miksi tämä tapahtuu? Poistatko edistymisen veteraanipelaajilta, koska he eivät pelanneet pitkään aikaan?
Päivitys jo asennettu. Kun yritän pelata peliä, se haluaa silti minun asentavan päivityksen tai en voi pelata peliä. Joten nyt minun ei kuitenkaan tarvitse pelata peliä, siinä lukee vain, että asenna päivitys jatkaaksesi, ei ole vaihtoehtoa olla asentamatta päivitystä valitsemalla punainen X
Se on todella mukava peli joka tapauksessa, en ole nähnyt sellaista peliä ennen. Onnea
Hieman maksaa voittaaksesi, kaikki pelaajat voivat nähdä kartan ennen taistelua. Se on tärkeä asia RTS-peleissä
Rakastan peliä niin paljon ja se on paras strategiapeli nyt, mutta olen pelannut sitä nyt jonkin aikaa ja se hyppää ja palaa muutaman kerran takaisin kotisivulleni pls mitä minun pitäisi tehdä 🤦🤦
Rakasta tätä peliä. Vain yksi asia, voit lyhentää opetusohjelmaa. Aloitin uuden tilin ja opetusohjelma oli sietämätön. Ai se on aivan mahtavaa.
Art of War 3: RTS Estratégia Estratégia ywxg
Hyvä peli, mutta ai pelata ottelun vihollisen hyökkäysnumeroa. En voi pitää niitä vain 15 minuuttia
Mitä pelille tapahtui, se vain jatkaa lataamista, kestää liian kauan ennen kuin se pystyy pelaamaan
Luulen, että turnauksessa he eivät ehkä tarvitse boostia, jotta se voi olla hyvä peli, ei luota boost-efekteihin, joten jos toisella vastustajalla ei ole boostia ja toisella pelaajalla, voitan helposti se jolla on boosteri ja jos pelaajalla ei ole rahaa ostaa boosteria, hän joutuu epäedulliseen asemaan, se on minun mielipiteeni se on vain minulle tämä peli on kuin C&C Generals tai Red Alert, se oli hauskaa ja sillä oli hyvä grafiikka toivoen paranemista grafiikka paljon parempi
Rakastin tätä peliä, nyt näyttää siltä, että se on väärennetty, joko voitan helposti tai häviän kuin en olisi kokenut pelaaja. Harkitse tämän sovelluksen käytön lopettamista. Näen, etten ole ainoa, joka huomasi bs:n
Tämä peli on todella mahtava, mutta ongelmani on, kuinka voin tuhota vastustajani ilmahyökkäystaistelun, koska kun aloitan ottelun ja näen vastustajani ilmahyökkäyksessä, minun on luovuttava taistelusta, joten kerro minulle, jos minulla on jotain, mitä minun täytyy tehdä sellaista, josta en tiedä
Rakastan peliä, tämä on toinen kerta, kun pelaan sitä ja se on aina koukuttava, mutta minulla on joitain ongelmia juuri nyt. Sen nyt sanotaan, että minun pitäisi päivittää peli, se näyttää jotain CSD-koodin kaltaista (Serialisointikoodi kieltää), mutta päivitysvaihtoehtoa ei ole. Saatan tarvita apua ASAP.
Formula Car Racing: Car Games Strategie rfp